Skatterevisor

Hvordan får man den bedst mulige virksomhedsflytning?

Der er mange ting at planlægge, når man flytter sin virksomheds lokation. Det bedste udgangspunkt er, at planlægge i god tid, og tage flytningen et skridt ad gangen. Ved at planlægge jeres flytning, kan hele processen blive så strømlinet og ’smertefri’ som muligt.

Det at flytte sin virksomhed, kan synes uoverskueligt til at starte med. Der kan være mange praktiske opgaver forbundet med flytningen, og opgaverne omfatter ofte tunge løft, og lang tids arbejde med at få alting på plads. Undgå typiske problemer ved at være velforberedt. Tag evt. fat i byens bedste flyttefirma.

Sørg for at alt er klar inden selve flytningen

Når man flytter virksomhed, kan det være en stor fordel at sørge for først at klare alle opgaverne, som går forud for selve transport fra et sted, til et andet.

Dette betyder, at du kan sørge for at din virksomhed begynder med nedpakning i god tid. Informér medarbejderne i god tid, så de gradvis kan påbegynde nedpakningen. Lav for eksempel et farvesystem, som gør det nemt at få tingene ud på de rigtige pladser, når de kommer frem til den nye lokation.

Tænk over hvilke ting I flytter først

I kan starte med at finde et billigt flyttefirma. Når I flytter, bør I tænke over hvilke ting I bruger på et dagligt plan, og hvilke ting I kan undvære i en rum tid. Informér jeres flyttefirma om, hvilke ting der skal flyttes først, og hvilke I foreløbigt får brug for. Det kan være at du har en IT-virksomhed, og I derfor arbejder meget fra jeres computere. I dette tilfælde, kan I vælge at få flyttet computere, skriveborde, og kontorstole til sidst.

Læs flere B2B artikler, og få inspiration til din virksomhed. Find eventuelt et flyttefirma, som specialiserer sig i virksomhedsflytning. Arbejd sammen med flyttefirmaet, og få gode råd til hvordan I gør jeres flytning så effektiv som muligt. Nogle flyttefirmaer har lagerhaller, hvor jeres inventar kan blive opbevaret sikkert.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *